2015. ápr 12.

20 év...

írta: Az én választásom
20 év...

20 év,voltam gyerek,voltam szerelmes,voltam depressziós.
20 év, két nagy szerelem, két nagy csalódás, és egy kis gyerekkor.
Ebből áll eddigi életem!
De jó volt gyereknek lenni!
Nem érezted a fájdalmat,
anyu,apu megvédett mindentől!
De fel kellett nőni!,most is védenek,
de sajnos már nem tudnak úgy!
Tapasztalni kell!,akár hogy akarnak
ettől a gonosz világtól nem tudnak megvédeni!
Fel kell nőni!

Tapasztalni a szerelmet,bánatot.
De jó szívűnek neveltek,ez a
szerencséje mindenkinek!
De ebből még nem lehet megélni,
ettől még kevés lesz a boldogság!!
20 év, amit tőlük kaptam törleszteni
nem tudom,de egész életen át ott
leszek mellettük számíthatnak rám!

20 év,két nagy szerelem,sose feledem!
Még most is bennem élnek,még szeretem őket!
Ez nem múlik úgy tűnik, se a fájdalom amit okoztak,
lehet egyszer 10 év múlva visszanézek és azt mondom,
de szép volt velük az a pár év,és csak remélem majd,
hogy boldogok lesznek,leszek akkor majd.

/Saját Idézet/

Szólj hozzá

Idézetes Képek Saját Idézetek